آغاز مسیر

ما فعالیت رسمی خود را در سال 1388 آغاز کردیم. در اوایل سال 1389 توانستیم نمایندگی انحصاری برند ایزی‌ول (easywell) که یک برند معتبر تایوانی در تولید دستگاه‌های مدرن تصفیه آب خانگی است، را اخذ کنیم.

در سال 1392 آتیه کاوش افتخار موفق شد نمایندگی دستگاه‌های تصفیه هوای Clair را از کره جنوبی اخذ کند. 

به لطف تحریم، از تایوان تا ایران …

سال 1395 تحت‌تأثیر تحریم‌ها و سخت شدن شرایط واردات، تصمیم گرفتیم تا آستین‌ها را بالا زده و دست‌به‌کار شویم؛ برای رسیدن به این هدف، تمامی دستگاه‌های موردنیاز (اعم از تجهیزات صنعتی و مواد اولیه) را از خارج از کشور تهیه و به ایران منتقل کردیم. کار را در یک سوله با مساحت 1500 متر و با ده نفر پرسنل شروع کردیم و در ابتدا، تمام تلاشمان را برای تولید فیلترهای تصفیه آب صرف کردیم.

آغاز مسیر تولید دستگاه تصفیه آب…

در سال 1397 کارخانه تولیدی ایس واتر را در مساحت 5000 متر مربع و با هدف تولید دستگاه‌های تصفیه آب تأسیس کردیم و هم اکنون مفتخریم علاوه بر رفع نیازی از جامعه، با داشتن بیش از 60 پرسنل مشغول در کارخانه و 20 پرسنل مستقر در دفتر مرکزی، نه‌تنها به بهبود کیفیت زندگی هم‌وطنانمان کمک می‌کنیم بلکه موجب پیشرفت صنعت و اقتصاد کشور خود هستیم!

مزایای ایس واتر

تضمین اصل بودن دستگاه

پس از خرید می‌توانید شماره دستگاه خود را در این صفحه بررسی کرده و از اصل بودن آن اطمینان خاطر حاصل کنید!

تامین مادام‌العمر قطعات مصرفی

ما مسئولیت‌پذیر و متعهد هستیم، حتی اگر تولید یک دستگاه متوقف شده و یا به بدترین مشکلات اقتصادی دچار شویم، قطعات موردنیاز دستگاه‌ها را به‌صورت مادام‌العمر تأمین خواهیم کرد.

30 ماه گارانتی قطعات برقی

مهم‌ترین و البته گران‌ترین بخش دستگاه تصفیه آب است را برای سی ماه گارانتی می‌کنیم، چرا که به کیفیت محصولات خود اطمینان داریم و البته در موارد جزئی مشکلات هم مسئولیت‌پذیر هستیم!

نصب سریع توسط نصاب مجاز

می‌دانیم که سرعت زندگی‌ها بسیار است و فرصت‌ها اندک، با بیش از 200 نمایندگی فعال در سراسر ایران، تلاش می‌کنیم خدمات شایسته تقدیم شما هم‌وطنان عزیزمان کنیم!

مواد اولیه باکیفیت

تمام تلاشمان را می‌کنیم که علی‌رغم تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی موجود، از بهترین مواد اولیه برای تولید دستگاه‌ها و فیلترها استفاده کنیم.

عمر و دوام بالای فیلترها

ما کیفیت را فدای قیمت اقتصادی نمی‌کنیم چرا که با سلامت شما سروکار داریم، بنابراین متعهد هستیم تا از مواد اولیه باکیفیت استفاده کنیم و عمر و کارایی فیلتر را افزایش دهیم!

گواهینامه‌ها و مجوزها

در طول این سال‌ها، تلاش کرده‌ایم همیشه مطابق با استاندارهای روز دنیا جلو برویم و محصولی با کیفیت و البته دارای تاییدیه در اختیار مصرف کننده قرار بدهیم. در این بخش، تعدادی از تاییدیه‌ها و گواهی‌نامه‌ها و مجوزهایی که از سازمان‌های مختلف دریافت کرده‌ایم را ارائه کرده‌ایم. 

بیشتر
ارتباط با ما
دفتر مرکزی

آدرس : تهران، خیابان شهید بهشتی ساختمان آسمان، طبقه ۵

شماره تماس : 02142298

واتساپ :   09108304218

ایمیل : info@acewater.org

نماد اعتماد

©کلیه حقوق برای شرکت آتیه کاوش افتخار محفوظ است.