چگونه بهترین مارک دستگاه تصفیه آب را تشخیص دهیم و از کجا بخریم؟

0

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب کدام است؟ این سؤال ذهن تمام کسانی را که قصد خرید دستگاه تصفیه آب دارند، به خود مشغول کرده است. دنیای ما در عصر رقابت به سر می‌برد. ازاین‌رو، از هر کالا معمولا انواع و مدل‌های مختلفی  و با برند های متفاوت در بازار می توان پیدا کرد. همچنین از هر مدل، مارک‌های بسیاری در بازار وجود دارد. حال، خریدار در انبوهی از اسم، ویژگی، مارک، مدل و غیره گم می‌شود. چاره چیست؟ بهتر است ابتدا با بهترین مارک‌ها آشنا شویم و سپس نوع و مدل مناسب را خریداری کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

ایزی ول Easywell

این برند می‌تواند بهترین مارک دستگاه تصفیه آب به شمار آید. این شرکت از زمان تأسیس خود در سال 1998 در زمینه تحقیق، توسعه، طراحی و تولید تجهیزات تصفیه آب خانگی، به‌صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند. این شرکت نگرش مسئولانه‌ای نسبت به تولیدات خود دارد و همین امر او را از سایر همکاران خود متمایز کرده است. در ادامه چهار نشانه این نگرش را ذکر می‌کنیم.

  • این شرکت هرساله محصولات خود را در بازار داخلی، به مبلغ 120 میلیون دلار بیمه می‌کند تا از حقوق خرید مشتریان محافظت کند.
  • زمانی که مشکلی دررابطه‌با کیفیت محصولات وجود داشته باشد، این شرکت که بهترین مارک دستگاه تصفیه آب محسوب می‌شود، اقداماتی فوری را انجام می‌دهند. ابتدا مشتریان را از وضعیت موجود مطلع می‌کند. سپس محصولات را چه در حین حمل‌ونقل و چه هنگامی که به دست مشتریان رسیده باشد، برگشت می‌دهد.
  • این کارخانه موفق به دریافت گواهینامه بین‌المللی حفاظت از محیط‌زیست ISO-14001 در سال 2001 شده است. همچنین آن را بیش از 20 سال حفظ کرده تا مسئولیت خود را در قبال محیط‌زیست انجام دهد.
  • همین‌طور این شرکت متعهد شده است که مسئولیت مشکلاتی همانند کیفیت نامناسب محصول یا سهل‌انگاری در خدمات که باعث ضرر مشتریان می‌شود را بپذیرد و خسارت مشتریان را جبران کند.

تمامی این موارد Easywell را به یکی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب تبدیل کرده است که البته پس از تحریم‌ها بازار آن در ایران بسیار کوچک شده است. چرا که واردات آن از مبادی رسمی چندان صورت نمی‌گیرد و همین امر ممکن است سبب تولید محصولات جعلی به نام ایزی ول هم شده باشد.

 

پیوریکام PURICOM 

دستگاه تصفیه آب خانگی پیوریکام، یکی از شرکت های صاحب نام در زمینه ی تولید دستگاه های تصفیه آب خانگی و ساخت کشور تایوان می باشد که تمام قطعات اصلی و کیفیت ساخت بالا و دارای تاییدیه سازمان بهداشت جهانی NSF است، صدور گواهینامه استاندارد NSF برای یک محصول نشان دهنده این است که از لحاظ کیفیت و بهداشتی بودن دارای استاندارد است.
دستگاه تصفیه آب خانگی پیوریکام دارای شش مرحله فیلتر است که آب تصفیه شده بسیار باکیفیتی را به مصرف کننده ارائه می دهد .

مطالب مرتبط در ایس واتر:
چرا آب تصفیه تلخ است؟

دستگاه تصفیه آب خانگی پیوریکام از سیستم اسمز معکوس استفاده می کند. اسمز معکوس فرایند بسیار دقیقی است که می تواند سختی آب را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

 

پیور پرو Pure pro

شرکت پیور پرو pure pro برای تامین سیستم های تصفیه آب و لوازم جانبی با کیفیت بالا تاسیس شد و در تولید انواع تصفیه آب استاندارد و سفارشی اسمز معکوس ، ممبران و پونیزر آب تخصص دارد. کارخانه تصفیه آب pure pro در ایالات متحده آمریکا و تایوان می باشد و با بیش از 10 سال تجربه توانسته جزء بهترین تولید کنندگان و صادر کنندگان دستگاه تصفیه آب شود. شرکت پیور پرو در سال 1999 در ایالات متحده تاسیس شد و در سال 2003 به انجمن کیفیت آب پیوست و توانست در سال 2004 جوایز بهترین محصولات برای تصفیه آب تایوان را توسط TaiwanProducts.org دریافت کند. همچنین به مرور زمان خود را در تولید فیلترها، پمپ و تجهیزات تصفیه آب پیشرفته کرد.

فلاکس‎‌تک Fluxtek

این برند را نیز می‌توان یکی از انواع بهترین مارک‌ دستگاه تصفیه آب دانست. آقای Yen-Tsun Lai، بنیان‌گذار Fluxtek، این شرکت را برای حل مشکل آب‌های آلوده در برخی کشور‌های درحال‌توسعه راه‌اندازی کرد. محصولات این شرکت دوام و کیفیت بسیار زیادی دارند و به چندین کشور صادر می‌شوند. دستگاه‌های تصفیه آبی که در این شرکت تولید می‌شوند دارای طرح و قیمت‌های مختلفی هستند.

دستگاه‌های تصفیه آب این شرکت ویژگی‌های متفاوتی دارند. آب در برخی از آن‌ها در 4 تا 8 مرحله تصفیه می‌شود. به‌این‌ترتیب، تا 99 درصد از آلودگی‌های موجود در آب مانند مواد شیمیایی که می‌توانند به بدن آسیب برسانند، حذف شده و آب کاملاً تصفیه می‌شود. برخی از محصولات دیگر این کارخانه، نیز در چهار یا پنج مرحله آب را تصفیه می‌کند. باوجود‌اینکه دقت نمونه‌های قبلی را ندارند، اما به میزان زیادی از آلودگی‌ها آب را از بین می‌برند.

اجزا تمام کالا‌ها طراحی ساده‌ای دارند و به‌راحتی نصب می‌شوند. همچنین برخی از آن‌ها مجهز به اهرمی برای تعویض فیلتر‌ها هستند. در ادامه معرفی مارک Fluxtek به‌عنوان بهترین مارک دستگاه تصفیه آب باید به طراحی محصولات نیز بپردازیم.

برخی محصولات طوری طراحی شده‌اند که شما می‌توانید به‌راحتی و در حالت ایستاده فیلتر‌ها را عوض کنید. طراحی برخی دستگاه‌های تصفیه آب نیز به‌گونه‌ای است که مناسب مکان‌هایی با فشار آب کم مانند منازل هستند. انواعی دیگری از آن‌ها عملکرد بالایی در تولید آب سالم دارند، به‌طوری‌که می‌توانند پنجاه و پنج یا پنجاه و شش لیتر آب را تنها در یک ساعت تصفیه کنند. این دستگاه‌های تصفیه آب نیاز به مخزن ذخیره‌سازی ندارند و کیفیت آب خروجی آن‌ها بسیار بالاست.

مطالب مرتبط در ایس واتر:
آیا آب تهران به تصفیه آب خانگی نیاز دارد؟

آکواشور Aquasure

این شرکت دو نوع دستگاه تصفیه آب رومیزی و زیر سینکی را تولید می‌کند و به‌عنوان یکی دیگر از انواع بهترین مارک دستگاه تصفیه آب به شمار می‌رود. برای ثابت کردن این ادعا با ما همراه باشید تا این دو نوع محصول را مورد بررسی قرار دهیم. پس از آن تصمیم با شماست که دستگاه خود را با این مارک خریداری کنید یا خیر.

دستگاه تصفیه آب رومیزی و دستگاه تصفیه آب زیر سینکی با شیر برداشت مجزا که در این کارخانه تولید شده، دارای گواهینامه NSF برای کاهش بیش از 60 آلاینده‌های آب هستند. این تصفیه شامل کاهش 97 درصدی کلر و کلرامین در آب لوله‌کشی و همچنین ازبین‌بردن سرب، جیوه، مشتقات بنزین، آزبست و ترکیبات آلی فرار می‌شود. سازمان NSF استاندارد‌های سختگیرانه‌ای را برای آب و مواد غذایی اعلام می‌کند و به محصولاتی که دارای تمام استاندارد‌ها باشند، گواهی‌نامه می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این محصولات، فناوری قدرتمند فیلتراسیون است. با کمک این فناوری آب با سرعت بیش‌تری فیلتر می‌شود و آلودگی‌ها 10 برابر بیشتر از فیلتر پارچ قطره‌ای کاهش می‌یابند. همچنین، این دو نوع دستگاه‌های تصفیه آب، فیلتراسیون هوشمند سه‌مرحله‌ای دارند. این فیلتراسیون هوشمند سبب می‌شود که مواد معدنی مفید و سالم از جمله پتاسیم، کلسیم و منیزیم در آب باقی بمانند.

این محصولات، آب آشامیدنی تمیز و سالم را با سرعت بالا به شما تحویل می‌دهند. نصب، نگهداری و تعویض آن‌ها آسان است و نیازی به استفاده از ابزار خاصی ندارد. فیلترهای این دو دستگاه تصفیه آب، تا شش ماه دوام دارند

چرا باید دستگاه تصفیه آب بخریم

ایس واتر AceWater

ایس واتر فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۸۸ آغاز و در اوایل سال ۱۳۸۹ نمایندگی انحصاری برند ایزی‌ول (easywell) را که یک برند معتبر تایوانی در تولید دستگاه‌های مدرن تصفیه آب خانگی است، اخذ کرد. در سال ۱۳۹۲ آتیه کاوش افتخار موفق شد نمایندگی دستگاه‌های تصفیه آب Clair را از کره جنوبی اخذ کند. 

سال ۱۳۹۵ تحت‌تأثیر تحریم‌ها و سخت شدن شرایط واردات، ایس واتر از کار باز نماند و علاوه بر ارائه محصولاتی از ایزی ول که پیشتر وارد کرده بود، با تجربه و تخصص دیرین خود برای هدف والای خود که ارائه آب سالم به هموطنان بود تمامی دستگاه‌های موردنیاز تولید (اعم از تجهیزات صنعتی و مواد اولیه) را از خارج از کشور تهیه و به ایران منتقل کرد. فاز اولیه تولید در یک سوله با مساحت ۱۵۰۰ متر و با ده نفر پرسنل شروع شد با تولید 5 مدل از فیلترها شروع شد. موفقیت در ارائه محصول با کیفیت و با استانداردهای بالا سبب شد مسیر رشد و توسعه ادامه پیدا کند. در سال ۱۳۹۷ کارخانه تولیدی ایس واتر را در مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و با هدف تولید دستگاه‌های تصفیه آب وارد فاز دوم تولید شد. تاسیس این کارخانه علاوه بر رفع نیازی از جامعه، یعنی نیاز به دستگاه تصفیه آب با کیفیت و استاندارد، کارآفرینی را برای بیش از ۶۰ پرسنل مشغول در کارخانه و ۲۰ پرسنل مستقر در دفتر مرکزی، در واحدهای تخصصی در مساحت کلی 8000متر به دنبال داشت.

مطالب مرتبط در ایس واتر:
راهنمای نحوه تعویض فیلتر ممبران تصفیه آب

.

 
 
 
 
 

تولید اجزای یدکی برای تصفیه آب با فناوری اسمز معکوس

بخش قابل توجهی از فعالیت ایس واتر به تولید قطعات مورد نیاز برای محصولاتی با فناوری اسمز معکوس (RO) اختصاص یافته است. قطعات تولید شده در این شرکت، عمدتاً به اروپا و ایالات متحده صادر می‌شوند و در کارخانه‌های مونتاژ تجهیزات تصفیه آب مورداستفاده قرار می‌گیرند.

همچنین AceWater از هیچ تلاشی در زمینه تحقیق و توسعه اجزای جانبی دستگاه‌های تصفیه آب فروگذار نکرده است. دستگاه‌های تولید شده با مارک این شرکت، توانایی تصفیه 99 درصد از آلاینده‌های موجود در آب را دارند. صفر تا صد این محصولات، از طراحی محصول و قطعات، تزریق پلاستیک، مونتاژ تا آزمایش با بودجه توسعه بیش از 10 میلیون دلاری در این کارخانه تولید شده است.

محصولات AceWater

 

سیستم‌های تصفیه آب با فناوری اسمز معکوس RO، انواع دستگاه‌های تصفیه آب، دستگاه‌های  بهبود دهنده تصفیه آب از نوع و انواع فیلتر اینلاین و کلاسیک  محصولات این شرکت هستند. اجزای دستگاه تصفیه آب نیز از کالاهای دیگری هستند که در این کارخانه و با بهترین مارک دستگاه تصفیه آب تولید می‌شوند. از این لوازم می‌توان فیلترهای کربن فعال، محفظه‌های مختلف فیلتر، کارتریج‌ها و غیره اشاره کرد.

قطعات فیلترهای آب از جمله اتصالات پلاستیکی مثل کلیپس های کوچک و بزرگ  فیلتر های آب آشامیدنی و غیره نیز در این کارخانه تولید می‌شوند. محصولات ACEWATER، آب آشامیدنی تمیز و سالم را با اطمینان خاطر در هر قطره به شما تحویل می‌دهند.

آنچه گفتیم در یک نگاه

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب را باید با مقایسه تعیین کرد. در مقاله سعی کردیم چندین برند معروف را با دلایل آشکار به شما معرفی کنیم. این برندها در حال حاضر از بهترین‌های بازار هستند و رضایت اغلب مشتریان را به همراه داشته‌اند. شما نیز باتوجه‌به اطلاعاتی که پیش‌از‌این دریافت کردید، یکی از برندها را انتخاب کنید و با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.