مرکز خرید تصفیه آب خانگی کجاست؟

0

مرکز خرید تصفیه آب خانگی شما را با بهترین مدل ها روبرو می‌کند اما چرا آشنایی با بهترین مدل‌های این دستگاه مهم است؟ مردم همواره به دنبال حل مشکل آلاینده‌های محلول در آب هستند. ازاین‌رو، روزبه‌روز استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی بیش‌تر می‌شود. دستگاه‌های تصفیه آب خانگی با ازبین‌بردن مقدار بسیار زیادی از مواد محلول در آب، به‌سلامتی شما کمک می‌کنند. اما خرید یک دستگاه تصفیه آب، آن‌چنان ساده نیست. علاوه بر انتخاب دستگاه مناسب باید ویژگی‌های مهم یک مرکز خرید خوب را نیز بدانید.

موقعیت مکانی مناسب

برای خرید دستگاه تصفیه آب، اغلب مردم آن مرکز خرید تصفیه آب خانگی را ترجیح می‌دهند که دسترسی به آن آسان باشد.

ارائه مدل‌های متنوع

امروزه شرکت‌های بسیاری وارد حوزه تولید دستگاه‌های تصفیه آب شده‌اند. هر شرکت انواع مختلفی از دستگاه‌های تصفیه آب را می‌سازد و هر نوع، چندین مدل دارد. هر مدل نیز ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. پس، وقتی شما به مرکز خرید تصفیه آب بروید، مطمئناً مدلی را خواهید یافت که مناسب شما باشد. اما نکته مهم این است که در مرکز خرید باید نام برند‌های متنوعی به چشم بخورد.

به بیان ساده‌تر، در مرکز خرید نباید تنها چند مدل محدود از یک یا دو برند را ببینید. چراکه، ممکن است بر خلاف اینکه مدل انتخابی ویژگی‌های مورد‌نظر شما را نداشته باشد، بازهم آن را بخرید. اما اگر شما گزینه‌های متنوعی را در برابر خود ببینید، مطمئناً می‌توانید انتخاب درست‌تری داشته باشید.

قیمت‌های متنوع و مناسب

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم مدل‌های بی‌شماری از دستگاه تصفیه وجود دارد و مرکز خرید مورد‌نظر شما نیز باید دستگاه‌های تصفیه آب متنوعی را داشته باشد. خریداران مختلف، بودجه‌های مختلفی دارند. مدل‌های گوناگون نیز با قیمت‌های گوناگونی به فروش می‌رسند.

دقت کنید که مرکز خریدی که شما به آن مراجعه می‌کنید، قیمت‌های متنوعی داشته باشد تا شما بتوانید بین بودجه و ویژگی‌های مطلوب دستگاه تصفیه تعادل برقرار کنید. به طور مثال، اگر از سیستم لوله کشی آب شهری بهره نمی‌برید و آب موردنیاز برای خانه یا خانه ویلایتان از منابع آبی زیرزمینی مثل چاه تامین می‌کنید به دستگاهی نیازدارید که دارای فناوری UV باشد. حال شما باید از بین مدل‌های دارای این فناوری که با بودجه شما هماهنگ هستند، یکی را انتخاب کنید. به‌این‌ترتیب، شما بهترین انتخاب ممکن را خواهید داشت.

مطالب مرتبط در ایس واتر:
مزایای آب تصفیه شده و تاثیر آن بر سلامت انسان

نکته مهم دیگر این است مرکز خرید تصفیه آب خانگی شما باید قیمت‌های معقولی را ارائه کند. قبل از مراجعه به مرکز خرید، قیمت‌ها را ببینید تا متوجه شوید که قیمت‌های آنجا مناسب است یا خیر. به‌خاطر داشته باشید که بعضی از مراکز از مکان و شهرت خود سوءاستفاده می‌کنند و قیمت‌های بی‌پایه و اساسی را به مشتری می‌گویند. در این مواقع شما می‌توانید از مراکز دیگر، همان دستگاه را با قیمتی پایین‌تر بخرید.

تله محصولات تقلبی

مراقب باشید به دام سودجویان نیفتید! متأسفانه همیشه افرادی هستند که هر محصولی را از جمله دستگاه تصفیه آب، با کیفیتی بسیار پایین‌تر و کاملاً شبیه به جنس اصلی می‌سازند و با قیمتی کمی پایین‌تر به مردم می‌فروشند. بازهم تأکید می‌کنیم که قیمت‌ها را قبل از رفتن به مرکز خرید تصفیه آب خانگی چک کنید. ارزانی بیش از حد دستگاه تصفیه آب نیز عقلانی نیست. به‌طورکلی، این محصول را نه ارزان و نه گران بخرید، بلکه با قیمت معقول و مناسب خریداری کنید.

دریافت اطلاعات موردنیاز

در ابتدا خود شما باید اطلاعات پایه را دررابطه‌با آب مصرفی خود و دستگاه‌های تصفیه آب به دست آورید. اطلاعات مربوط به آب شما شامل میزان سختی آب، منبع آب و غیره است. میزان سختی آب را می‌توانید با یک دستگاه TDS متر، اندازه بگیرید. منبع آب هم ممکن است آب چاه، آب شهری و غیره باشد.

یافتن اطلاعاتی درباره دستگاه تصفیه نیز، اصلاً کار سختی نیست. تنها لازم است شما جست‌وجوی خود را در گوگل آغاز کنید. خواهید دید که اطلاعات بسیاری دررابطه‌با ویژگی‌ها و عملکرد دستگاه تصفیه به دست خواهید آورد. پس از آن، ویژگی‌های دلخواه و یا موردنیاز خود را انتخاب کنید. پیش از این‌که به مرکز خرید تصفیه آب خانگی بروید، به دنبال مارک‌ها و مدل‌هایی بگردید که ویژگی‌های موردنیاز شما را دارد.

قیمت‌ها را چک کنید! اگر با بودجه شما هم‌خوانی داشت که چه‌بهتر. اما اگر بیشتر از بودجه شما بود به گشتن ادامه دهید. اگر بازهم مدل مناسبی را پیدا نکردید، بهتر است ویژگی‌های دلخواه خود را باتوجه‌به ویژگی‌های آب مصرفی خود رتبه‌بندی و از کم اهمیت‌ترین(ها) صرف‌نظر کنید. به‌این‌ترتیب شما مدل‌هایی را با قیمت مناسب و ویژگی‌های ضروری می‌یابید. حال شما اطلاعاتی کلی درباره آب مصرفی، ویژگی‌های مطلوب دستگاه تصفیه، مدل‌های انتخابی احتمالی و قیمت آن‌ها دارید.

مطالب مرتبط در ایس واتر:
چرا باید دستگاه تصفیه آب بخریم؟

اطلاعاتی که پیش‌ازاین دریافت کردید تنها پایه کار است و اطلاعات اصلی را باید در مرکز خرید تصفیه آب خانگی کسب کنید. شما ابتدا باید قیمت و ویژگی‌های مطلوب خود را به فروشندگان بگویید. سپس یک فروشنده خوب خود را ملزم می‌دارد تا تمام مدل‌هایی را که مناسب شماست به شما معرفی کند. فروشنده اطلاعات دقیقی را از هر دستگاه به شما می‌دهد تا شما متوجه شوید که هر محصول تا چه حد مناسب شماست.

مثلاً فروشنده مرکز خرید تصفیه آب خانگی به شما می‌گوید که مدل مشخصی برای تصفیه آبی با سختی موردنظر شما طراحی شده است و یا آب را با میزان سختی کمتر یا بیشتری تصفیه می‌کند. همچنین، بسیاری از اطلاعات دیگر راجع به کیفیت پمپ آب و فیلتر‌ها، کربن به‌کاررفته در فیلتر‌های کربن، دوام کلی دستگاه، حجم آبی که در دستگاه ذخیره می‌شود و غیره را از فروشنده خواهید شنید. شما حدود قیمت‌ها را می‌دانید. پس تصمیم می‌گیرید که آیا خرید کنید یا خیر.

گارانتی و وارانتی در مرکز خرید تصفیه آب خانگی

بر خلاف تصور برخی، گارانتی با وارانتی متفاوت است. پس بیاید ابتدا تفاوت آن‌ها را بدانیم. وقتی کالایی گارانتی دارد به این معنا است که اگر کالای شما تا پایان زمان تعیین شده به‌درستی کار نکرد و یا خراب شد، قطعه آسیب دیده رایگان تعویض می‌شود. اما وارانتی که معمولاً زمان طولانی‌تری دارد به معنای این است که در صورت خراب‌شدن دستگاه، تعمیرات آن بر عهده تولیدکننده یا فروشنده است.

در حین مراجعه به مرکز خرید تصفیه آب خانگی دررابطه‌با گارانتی و وارانتی محصولات بپرسید. تاحدامکان مرکز یا محصولی را انتخاب کنید که یکی از این دو را داشته باشد. به‌خاطر داشته باشید که ممکن است بعضی از محصولات گارانتی یا وارانتی نداشته باشند. اما برخی از مراکز، با یا بدون دریافت مبلغی پول دستگاه تصفیه را با گارانتی به شما می‌فروشند. شایان‌ذکر است که هیچ تولیدکننده و یا فروشنده‌ای محصول خود را بدون اطمینان از کیفیت آن گارانتی نمی‌کند. پس اگر محصول شما گارانتی و یا وارانتی دارد، نشان از کیفیت و دوام آن است.

مطالب مرتبط در ایس واتر:
تصفیه آب برای آکواریوم | بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم

مرکز خرید تصفیه آب خانگی در خانه شما!

همه این توصیه‌ها و سفارش‌ها برای زمانی است که بخواهید به صورت حضور به مرکز خرید تصفیه آب خانگی مراجعه کنید. در صورتی که کافی است به بخش پشتیبانی سایت شرکت ایس واتر بروید و یا با شماره تماس‌های دفترمرکزی ما تماس بگیرید. کارشناسان فروش و پشتیبانی ایس واتر با ارائه کامل مشخصات و ویژگی‌های انواع فیلترها و دستگاه‌های تصفیه آب خانگی و با داشتن 200 نمایندگی فروش، نصب و خدمات پس از فروش فعال در سراسر کشور بدون نیاز به مراجعه به مرکز خرید تصفیه آب خانگی، دستگاه مورد نیاز را به محل می‌آورند و نصب می‌کنند. گفتنی است در صورت خرید آنلاین از سایت ایس واتر، علاوه بر بهره مندی از گارانتی ارسال و نصب اولیه به سراسر ایران رایگان خواهد بود.

سخن پایانی

مرکز خرید تصفیه آب خانگی را باید بادقت زیادی انتخاب کرد. این مراکز در سراسر کشور وجود دارند. ما در اینجا شما را با تعدادی از مراکز خرید دستگته تصفیه آب که در تهران، شیراز، اصفهان و مشهد در حال فعالیت هستند، آشنا کردیم. مرکز خرید نقش مهمی در تمام وجوه خرید شما دارد. پس، توصیه می‌کنیم، در انتخاب محل خرید خود دقت کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.